“כל לקוח מרוצה המסיים עסקת נדל”ן עם חיוך רחב, זו הצלחה אישית שלי”

משרד עורכי הדין נאור גלברג ושות’ הוא משרד המתמחה בתחום המקרקעין, על גווניו הרבים, לרבות בליווי עסקאות קניה ומכירה של דירות יד שנייה ודירות מקבלן, ליווי דיירים ויזמים בפרויקטים של פינוי בינוי ותמ”א 38, תכנון ובניה ומיסוי מקרקעין.

למשרד ניסיון רב בכל תחומי המשפט האזרחי – מסחרי, והוא מציע שירותים משפטיים בתחומים מגוונים במקשתת המשפט המסחרי – אזרחי, ובעיקר בייצוג לקוחות פרטיים, יזמים, וחברות ציבוריות.הקו המנחה של המשרד הינו הצבת האינטרסים של הלקוח במרכז, תוך ליווי אישי וצמוד בכל שלבי העסקה.

עו”ד נאור גלברג בעל ניסיון רב בתחום הנדל”ן זה למעלה מעשור. עו”ד גלברג מאמין כי רק בעבודה קשה, סבלנות רבה, דבקות במטרה ומקצוענות ללא פשרות, ניתן להוציא בבטחה ובהצלחה עסקאות נדל”ן מן הכוח אל הפועל.

למשרדנו ניסיון עשיר ביותר בליווי והובלת עסקאות מקרקעין לכל סוגיהן, ובכלל זה, ליווי עסקאות קניה ומכירה של דירות יד שנייה ודירות מקבלן, ליווי דיירים ויזמים בעסקאות של תמ”א 38 ופינוי בינוי, מיסוי מקרקעין, ליווי קבוצות רכישה, עסקאות קומבינציה, ליווי עסקאות מכר של נכסים מסחריים, מגרשים ועוד. כמו כן, מטפל משרדנו ברישום בתים משותפים ובתיקון צו רישום בית משותף, בהשגות ועררים מול שלטונות מיסוי מקרקעין וכן בשלל הנושאים של עולם התכנון והבניה, לרבות ליווי וקידום תב”עות והליכים סטטוריים. כחלק מהטיפול בעסקאות בתחום הנדל”ן, מתמחה המשרד בעריכת בדיקות נאותות לחברות, נכסים ופרויקטים בתחום הנדל”ן, ובכלל זאת נכסים מניבים, רישוי הבניה, היבטים קנייניים ותכנוניים וכיו”ב, והכל באופן מקיף ויסודי.

משרדנו בחר להתמחות בתחום המקרקעין והנדל”ן בלבד, מתוך תפיסה והבנה כי כל עסקת מקרקעין טומנת בחובה נדבכים רבים ואף לא מעט סיכונים, המחייבים היכרות מעמיקה עם שוק הנדל”ן, מקצוענות חסרת פשרות ומציאת פתרונות יצירתיים לכל אחד ואחת מלקוחותיו.

השילוב הנדיר בין עריכת דין מקרקעין לבין שמאות מקרקעין

עולם הנדל”ן הינו עולם מורכב הכולל בתוכו היבטים של עסקת סחר – מכר והיבטים של חוק מיסוי מקרקעין, המצריכים דיוק והקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, מאחר ומדובר כאן בתהליך בעל השלכות ארוכות טווח. מעבר לעסקת סחר-מכר, חשוב להתייחס בעסקה, מלבד כמובן ההגנות המשפטיות, גם להיבטי מיסוי מקרקעין כגון: מס שבח, מס רכישה והיטל השבחה, שכן העמקה ודקדוק בנושאים אלו יכולים לחסוך עוגמת נפש וכסף רב. השילוב הייחודי בין עריכת דין מקרקעין ושמאות מקרקעין מקנה ללקוחותינו שורת יתרונות, בעיקר בנוגע לבדיקות מקדימות שהמשרד מבצע, המאפשרות להגיע לרגע החתימה על חוזה הרכישה ב”עיניים פקוחות” – כלומר לראות את התמונה המלאה ולהבין מהם הגורמים שמשפיעים או עשויים להשפיע בעתיד על ההחלטה לבצע את העסקה. וזה בדיוק התפקיד שלנו – להעניק לכם את התמונה המלאה בכל עסקת נדל”ן ואת תחושת הביטחון הנדרשת בביצוע העסקה החשובה ביותר במהלך החיים.

מעוניינים בייעוץ ראשוני? השאירו פרטים ונחזור אליכם

    שדה חובה

    שדה חובהנא להזין מינימום 10 ספרות

    שליחה

    היתרונות שלנו, הבטחון שלכם

    חשיבה מחוץ לקופסה ומציאת פתרונות יצירתיים ומוצלחים עבור לקוחותינו, תוך מתן שירות מקצה ועד קצה לכל סוגי עסקאות הנדל”ן – מדירות יד שנייה, דרך רכישה מקבלן ועד ליווי יזמים דיירים פרויקטים של תמ”א 38 ופינוי בינוי.

    השירות שלנו הוא אבן יסוד

    אנו מבינים שלקוחותינו הם הנכס החשוב ביותר עבורנו, לכן אנו מעניקים שירות בסטנדרט הגבוה ביותר, תוך הצגת תמונה מלאה על עסקת הנדל”ן – גם מהפן החוזי וגם מהפן השמאי-כלכלי. מסיבה זו, אנו עושים הכל כדי להעניק ללקוחותינו שקט נפשי ובטחון באמצעות בדיקות משפטיות ושמאיות-כלכליות עוד משלב הראשוני של ההסכם, ומקפידים על כל סעיף וסעיף בחוזה כדי שתגיעו לחתימת החוזה בעיניים פקוחות וללא הפתעות. הגישה השירותית שלנו באה לידי הן ללקוחות שלנו והן לצד השני בעסקה, כדי שנוכל לחתום על החוזה בלב שקט ובחיוך גדול.

    מקצועיות וניסיון שעושים את ההבדל

    עורך הדין ושמאי המקרקעין נאור גלברג, הינו בעל תואר ראשון LL.B במשפטים בהצטיינות, ובוגר התכנית ללימודי שמאות מקרקעין מאונ’ אריאל. עו”ד נאור גלברג מחזיק בניסיון של מעל לעשור בתחום הנדל”ן, במהלכן שימש במגוון תפקידים במשרדי עו”ד ושמאים מובילים בתחום המקרקעין והנדל”ן. בנוסף, הוא חבר לשכת עורכי דין ולשכת שמאי המקרקעין. עו”ד נאור גלברג דוגל בערכים של מצוינות ומקצועיות חסרת פשרות, ומקפיד להעניק ללקוחותיו שירות מקיף ואישי, תוך הצבת האינטרסים של לקוחותיו בראש סדר העדיפויות. כל זאת לצד, זמינות, שקיפות והיכרות והבנה מעמיקה של צרכי הלקוחות.

    לייעוץ בוואצאפ
    מתלבטים? לייעוץ ראשוני ללא עלות
    השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם

      שדה חובה

      שדה חובהנא להזין מינימום 10 ספרות

      שליחה